maanantai 25. helmikuuta 2013

ÅREEE!!!!!!!

mooooi!! sori ku musta ei oo kuulunu pitkää aikjaa mitää m ut onneks ihana nette on pitäny tätä blogia pystyssä <3
mut tässä on tapahtunu aika paljon kaikkeee ensiks haluun kertoo teille et on  käynyy sillee et minä ja samppa seurustellaa!!!!<3

joo ja siis loma alko ja me tultii perheen ja neten kaa tänne åree fammulle. lento meni ihan kivasti paitsi et elin ja elvira itkis koko matkan ajan.......
AINII ARVATKAA MITÄ ??? pappa oli lähettäny tänne mun synttäri lahjan ku ei ite pääse sieltä lautalta tänne :( mut siel paketis oli CANON EOS 650D !!!! kiitti pappaa <3 nyt voin luvata et saatte omii kuvia :DD  Sain kans fammulta lahjaks samsung galaxy note 10,1 jee nää oli parhaat lahjat ikinä ! ja mun synttärit on siis huomenna 26.2 :)
mä kirjottelen tätä postausta nyt tällä mun notella ett sori jos tulee paljon kirjotusvirheitä enkä mä tiiä et jos osaan laittaa tähä mitää kuvaa tällä katsotaan. Nette istuu tossa mun vieressä me lähetää varmaa kohta pikkustenkaa toho läheisee pulkkamäkee
ja huomenna päästää mäkee ,snoukkaa jeees!

~Ella


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti