sunnuntai 10. helmikuuta 2013

25 TOTUUTTA ELLASTA!

Kai mäki kirjotan 25 totuutta itestäni et saisitte vähä tietoo myös musta. Ei ehkä oo järkevää tehä kahta mut no menkööt

-oon puoliks suomenruotsalainen
-koska mun pappa on.
-käyn kyl suomenkielistä koulua
-Asun Mikkelissä
-oon asunu täällä suunillee koko ikäni
-muutettii tänne ku olin 3
-mulla on 6 sisarusta
-eli meillä on aika iso perhe


-meillä on myös koira
-Ransu on mun rakkaus♥
-me asutaan mun äitin ja sisarustenkaa yksi
-koska pappa joutu lähtee syyyskuun alussa Norjaan töihin :(
-se työskentelee siellä öljynporauslautalla nyt ainaki vuoden
-eli en nää sitä ennen kesää ainakaan :(
-mun nuorin sisko Elvira ei oo ehtiny nähä koskaa  pappaa vielä
-Meillä on oma bändi!
-siinä on mun rakkaimmat ystävät♥ Nette,Aku ja Ragnar (rane) ♥
-muse on mun suosikki bändi♥
-olin sen keikalla hartwal arenal joulukuussa!
-se oli parasta!


-mun fammo asuu Åressa ja nään sitäki tosi harvoin
-haluisin asu siellä
-ää en keksi enää
-tykkään lukee kaikkien blogeija
-mä tykkään zumbata käyn silloin tällöin ku on aikaa SE ON KIVAA :)



siinä ne toivottavasti saitte jotain irti!

-Ella♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti