tiistai 12. helmikuuta 2013

Grades and swimming

Heeeeeeeeeeeeeey!(: ja ihanaa laskiaistiistaita teille!

Koulus oli ihan perus setti <: eli ei ihmeempiä.
Kokeet saatiin takas bilsasta,englannista ja matematiikasta.
Ihan ookoosti meni mun mielestä.Näin oisin halunnu niiden menevän kylläki (:


                        TAVOTE      SAIN
BILSA                9+                8½
ENGLANTI         8                  10-(!!!)
MATIKKA           7+                 8-

Ihan tyytyväinen oon kyl silleen.Pikkasen harmittaa bilsa ku meni kumminki kasin puolelle.. :D
MUT TZEKATKAA ENKKU !!!!! Olin enemmän ku ilonen ku näin sen ja opeki onnitteli mua ! (::




Mitkä te valitsisitte?
Ite ottaisin ainakin ton SOCIAL LIFE koska ystävät on mun elämä!Ne jaksaa auttaa mua jaksamaan vaikeina aikoina ja mä yritän auttaa mun ystäviä parhaani mukaan!! Uskoisin, että ainakin ELLA tietää mistä puhun!<3 ja hmmmmmhh varmaankin GOOD GRADES vaikka nukkuminenkin on tosi tärkeetä ja mun jos joskun pitäs tietää mitä liian vähäinen nukkuminen tarkottaa ! Niin, mutta siis toi GOOD GRADES ihan sen takia että ku kumminkin tässä on enää yks vuos yläastetta jäljellä (tai oikeestaan 1½) niin haluun hakea johonkin kunnon kouluun ja hankkia kunnon ammatin !(:


Löysin tälläsen IIIIHANAN kuvan nii ajattelin näyttää sen teille!(:


Oli muuten SAIRAAAN hauskaa uimahallis ft. ELLA,Aku,Emil & Emilia !!(:
Emil ja Emilia oli siellä uimakoulussa ja me muut sit oltii niiden kans hetki ja lähdettiin
sitten hyppimään ponnahdus laudalta ja liukumaan liukumäissä !(:
Todellakin oon messissä ens kerran ku pikkuset on menossa uimakouluun!




~Netté


6 kommenttia:

  1. Hyvinhän noi kaikki kokeet on menny! Ihana tosiaan tuo leitti! :)

    http://riikka-mariansalaamattomatelamat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. No joo... silleen :D kitti :D Ja eikö ;)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi lettikuva... kelpais kyllä tommoset hiukset!

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Ihanii noi kaikki kuvaat, tuli niin ikävä kesää !

    http://ajourneytotheplaceunknown.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mullaki on kauhee ikivä kesää ! DDD::

    VastaaPoista