sunnuntai 10. helmikuuta 2013

me !!1

ELLA

14-vuotias tyttö Mikkelistä.  Oon puoliks suomenruotsalinen nii mun suomi saattaa olla joskus vähän oudohkoa x)  Meillä on oma bändi PARADISE siitä toi blogin nimi. Ite laulan ja soitan kitaraa siinä. Oon soittanu musakoulus kitaraa 7 vuotiaasta asti ja oon jo suorittanu 3/3 ni en enää soita tunneil.
käyn myös sillloin tällöin zumbaamassa. Haluisin alottaa kilpauimisen mut ei oikee aika riitä :/
Mulla on 6 sisarusta. Oon ite vanhin :) Eric on 11v, Elise 8v, Emilia 6v, Emil 5v, Elin 3v ja Elvira puolivuotias ♥ En vaihtais heitä mihinkää ne on mun rakkaus!






NETTE

14-vvuotias tyttö Mikkelistä.:).Mä soitan koskettimia meidän bändissä joka on siis PARADISE ;) Oon soittanu musiikki koulus jotai reilu vuode mut sit lopetin viimme syksynä ku en tykänny siit opettajasta XDD mut kumminki oon aina osannu soittaa koska äiti on opettanu mua iha pienestä pitäen (: kiitti äiti ! Mun sydäntä lähellä on myös ZUM-BA!! se on nii ihanaa !!<3 Mun perheeseen kuuluu mun isosisko Josefina joka on 16 v (: meillä ei iha aina synkkaa mut silti se on mulle tärkee (:: sit mulla on mua 6 vuotta nuorempi veli eli Tobias joka on 8, jos kukaa osas laskee ;)) hehe ja sit on 2 vuotias Unna .Ja tietty mutsi ja isi (:!




- Ella & Nette ♥

2 kommenttia:

  1. teidän blogista tulee varmasti kiva :-) tekstiä selkeyttäis muuten se, ettei siellä ois noin paljoa hymiöitä! ihan vinkkinä :D

    http://ellimaijasblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos!(: Ja kiitti vinkistä:D

    käydään kattoo sun blogi myös!

    Nette

    VastaaPoista