sunnuntai 10. helmikuuta 2013

25 totuutta Netestä

Nette täs mooi !!

Ajattelin tehä täs sellasen ku 25 faktaa itestäni (:

elikkä
1.Oon Nette 14v täytän maaliskuussa 15v
2.Saan Skootterin synttärilahjaks
3.Mulla on isosisko Josefina jolle voin puhuu kaikesta  
4.Ja mulla on pikkuveli Tobias ja pikkusisko Unna
5.Hoidan pikkusisaruksiani usein 
6.Mun äidllä on oma firma
7.Me asutaan suht rauhallisella alueella Mikkelissä
8.Oon soittanu koskettimia aina
9.Olin musiikkikoulussa vuoden mut lopetin
10.Zumbaaminen on mun sydäntä lähellä 
11.Se on yks asia mihin en kyllästy varmaan ikinä
12.Meidän bändiin kuuluu Minä,Ella,Ragnar ja Aku
13.Meidän bändin nimi on Paradise, kuten oot varmaan huomannu
14.Rakastan mun kavereita, koska ne on niin ihania mulle!
15.Kuuntelen enimmäkseen just Greendaytä,Musea,Haloo Helsinkiä ja Taylor Swiftiä
16.Mun lempielokuva on Titanic !!
17.Teeveestä kattelen Salkkareita ... Rillit huurussa,Myytin murtajat ja Simpsoneita
18.Mun keskiarvo oli 7,5 ... vois olla parempiki, mut en välitä oikeen muista ku kielistä ja bilsasta 
19.Kesäsin me mennään perheen kans sukulaisille ympäri Suomee!Odotan kesää siis innolla
20.Haluisin lemmikiks Kultasennoutajan tai gerbiilin 
21.Käyn usein juoksemassa meijän lähi metsässä kun haluun purkaa energiaa, joskus jopa yöllä!
22.Himoitsen lomaa jonnekkin lämpimään koska oon ollu etelässä viimmeks viis vuotiaana!
23.Asun 3km päässä Ellasta, se ei kyl oo sillee pitkä matka mut välil tuntuu et se ois tosi kaukana
24.Oon tosi hyvissä väleissä mun naapureihin ja autan aina niitä kun vaan voin
25.Jee tää oli vika, mut mä toivon et tässä oli infoo teille näin aluks ku tuutte tutustumaan meihin kumminki vielä paremmin! Toivon, että jaksaisitte lukee tätä blogii ja antaisitte paljonpaljon kommentteja ja vinkkejä blogimme parantamiseen (: 




~Nette

                                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti