sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Täällä ollaan taas ((:

Moikka ihanat lukijamme !
Ollaan tosi pahoillamme, että ei oo tullu postauksii, mut tässä on ollu kaiken näkösii juttuja.
On ollu häitä,on ollu rippijuhlia,on ollu synttäreitä,on ollu kaiken näköstä mistä EI OLE KUVIA DAMNNN.
Tai oikeestaan on,mutta ne on äitin kamerassa.Ja en saa ottaa sitä lainaan, ÄLKÄÄ KYSYKÖ MIKSI (::
Mutta siis oltiin siellä Åressa.Oli ihan mahtava reissu!!! Jos Ellan perhe vaan suostuu ottamaan mut vielä mukaan MENEN !! (:
Ellalla on niitä kuvia siitä reissusta koska minä tumpelo en ottanut kameraa mukaan !Eheii, ei ketuttanu EI....
Nappasin kuitenkin pari kuvaa mun Iphonella ... Kärsikäämme laadusta
Oih, namsss            
Oon ihan liian koukussa näihin ....
Snickerssii naamaa nii jaksaa AINA 
                                                                 
Tähän loppuun vielä, et oisko teistä kiva et alottaisin sellasen terveellisen elämäntavan ja laittaisin sillon tällön tänne mun syömisistä ja liikuntapäiväkirjasta yms,yms.??Ois aika kiva päästä kesä kuntoon koska ihanat biksut oottaa kaapissa (: Ja tietty ois vaan ihanaa olla timmissä kunnossa, ja vaan lenkkeillä juoksutrikoissa.
Oon jo katellu muutamia ihanuuksia H&M'ltä.Ne on superihania ja edullisia (: Kellään kokemusta?
No mut tähän lopppuun tälläsii kuvii joista sain idean (:








Love, Nette

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti